101210

Hellooo People!

Sitter och kollar in gammla bilder på mig när jag var 16-17 år.
Guud va man har förändrats !! Fyfan , Läskigt det är.
Tiden går så jävla fort så de är obehagligt.
Ja kanske inte har förändrats så J*vla mkt  , men ja tycker ja va så otroligt sötare förut!!
Har lagt in några gammla bilder på mig så take a look...
Men de jag är stolt över är att jag aldrig rökt,testat droger & dricker väldigt sällan , knappt 1/2ggr i månaden faktist , För de är ju endel man åldras snabbare av.
Nu är man 21 och snart 22 om typ två månader , börjar närma sig 30.
Tanken slår in i mitt huvud varje dag att man har bara ett enda liv , och va fort de går..
Man måste verkligen göra allt man kan nu medans man lever på denna jord.
Ingen av oss vet ju liksom inte när de e slut för oss....
Speciellt nu när man är så pass ung som man är!
Göra de man blir glad av , bästa tiden är ungdoms tiden!
När man är 30 då är man inne på andra tankar som tex att skaffa barn.

De är nu man e ung,Vackrast&Galnast!
Haha *

















Hahah , vill inte ens tänka på de just nu !!
Just nu sitter ja och tittar på mtv jessica simpson's The price of beauty.
Det är rätt kul och väldigt intressant , får se hur andra i världen har när det gäller skönhet.
Sitter alldeles ensam  hatar och vara själv , är en person som gillar sällskap.
Okej de kanske e skönt o vara ensam ibland men ja blir lättutråkad av att sitta själv.
Nu ska ja fortsätta kolla tv !!

Puss & Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0