^^Tungazte Stilen , I ADORE !! ^^

Nitar är helt klart BÄST! Är GALEN I DET!!!
SVART & VITT , Tungaste!
Gillart verkligen , passar den som vill sticka ut i mängden.
Man ska se KAXIG&TUFF ut ;)

*SÅ Rockigt & Coolt*

Mina Senaste inköpta kläder & Skor,




Cubus 99kr 299KR ( Verkligen ett Fynd! )




Din Sko 349 kr:-  500Kr:-








WETLOOK!!!

Beställde desse leggings igår från Nelly.se








HITTADE SÅKLART EN MASSA ANNAT SNYGGT PÅ NÄTET ; TAKE A LOOOK!!






 






 
Friis & Company
Superläcker svart nitväska. MÅSTE HA!!!



DöSkalle ring & KnogRing Rockigt värre!




















Blir GALEEEEN NÄR JAG SER SÅNT HÄR GE MIG, GE MIG ALLT!!
ÄLSKART HÅÅÅÅRT!











*HELT RÄTT*












HETT SMINK TIPS FÖR - SMOKEY EYES - !!!






(Nagellacken en kvinna ska ha ))






Perfekta Makeupen ..





HOPE U enjoy it ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0