Tacos & idol



Idag har jag haft de ganska stressigt , va på cubus där kunde man plocka en kassa full me kläder o smink för endast 200kr:- självklart att inte jag missar de!!
Syrran smsa mig direkt jag drog upp på stan skiit fort!!
Va där inne i 3 tim och en halv , faan alla tjejer va som galna där inne som DJUR!! Helt sjukt , haha.
Fick med mig 5 par jeans och massvis med underkläder.
Vart presic klar med tacos väntar på min älskling nu.
Har inte ätit på hela dagen har as ont i huvet , blir käka direkt när baby kmit :)
Har gjort de jätte mysigt , tänt massa ljus ... hur romantiskt som helst!
Måste fixa till de sista nu!

HAVE A NICE FRIDAY NI ANDRA ! =)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0