sunny autumn day

SHoozzz, Kom presic hem har varit och solat solarium , så skönt att man äntligen fått lite färg på kroppen.
Inge vidare och gå runt o vara blek , att vara lite solbränd ger en så fräsch look.
Jag försöker åtminstonde att sola 1,3 ggr i månaden, de är skadligt ifall man gör de för ofta som ni alla säkert redan vet. Med tanke på hudcancer , fyfan * Jag gillar mest dom här andra kneppen som tex fakebrännan, de finns ju brun utan sol kräm och spray.
Den nya som kommit ut är skit bra,Den kan jag verkligen rekomendera.
Den ger extra mer färg än de andra jag testat på iaf.
Fast har man inte mkt färg innan på kroppen så ska ni inte testa den här för då blir de bara fläckigt , inge snyggt dvs.Den kostar runt 170kr:-



 Igår var jag på intersport och köpte en vit vinter jacka.
Men jag ångra mig , haha .. ska tillbaka med den redan idag och kräva pengarna tbx.
Vill igentligen ha en dunjacka , för dom är varmast.
Den här är av polyester,inte så speciellt bra matrial.
Vill ha en varm jacka på en gång så man slipper tänka på de!!
Sveriges Skiit väder ee fan inge man orkar stå ut med i längden ...
Idag kikar solen fram , men de blåser så satans mkt*
Får njuta av dagen så gott de går !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0