New Stuff



Kom nyss hem ifrån stan, har vart ute i runt 3 timmar .. Helt slut e ja i kroppen , så jobbigt o cyckla i stan hatar trafiken , när folk ska cyckla om en så kan dom väl fan plinga!!
Vad äre med folk , helt siiiicka asså!!

Köpte några Bhar,bälte ifrån Lindex & lite ifrån H&m.
De är så svårt att hitta sin bh storlek i affärerna, de är inte alla som säljer 75DD kupa, Har hållt på i 1 årstid o försökt o hittat en som passar bra & är prisvärd.
Och Äntligen så hitta jag 3 stycken skiit snygga Bhar!!
En Vit med spets,rosa mönstrad,svart med ränder Så jävla Naajjzaa!











I H&m Blev det Nivea soft ansikts kräm,Nivea Cleansing milk & Små Divided örhängen i olika färger.







För en vecka var min pappa i örebro o hälsade på , fick en Egyptisk prydnadsak och Tavla.
Han Är Världens Bästa Pappa!








Nu ska ja förbereda mig för snart ska ja syrran & två vänner se film hemma hos mig!
Ta hand om er därute !!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0