My Lip Gloss is Poppin ^^

Jag har spenderat massvis med pengar åt bara Läppglans&Läppstift, endel e oöppna.. fastnar ja för nått speciellt i affären så måste ja ha med mig de hem.
Har massor , inte bara de som finns på bilden utan ännuuuu FLEEER!
Finns i alla möjliga färger , elle aa förutom svart,gult,blått... ja menar vem använder de, kanske på halloween.
"Utan mitt läppstift känner jag mig bara så naken, rädd, exposed... " ( Maria Montazami )
Så äre verkligen!!
Varje dag måste jag läppglans , kan inte vara utan!
Säkert många tjejer därute som är presic likadana.
När man bär läppglans behöver man aldrig känna att läpparna ska bli torra speciellt nu när det börjar bli så kallt ute, då blire lätt att man slickar sig om läpparna.
Vanlig läppbalsam är oxå så himla bra , bara de är nått på läpparna som skyddar mot höstkylan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0