HALLOWEEN SOON

Snart Gäller Det!
Halloween är äntligen snart ,Lördag 30 október då smäller det!
Blir en Galen Halloween party hos mig.
En utklädd och absolut ingen vanlig fest ;)
Kommer Bli helt FREAKY!

Håller på och luska ut va jag ska ha på mig , tänkte beställa något eller bara kolla i affärerna på stan så kanske man hittar något nice att mixra ihop med något.
Här är en rad av olika alternativ...

... Polis,GansgterBaby,PlayboyBunny,Häxa,Vampire,Catwomen,DevilBitch mfl...

Men jag avslöjar inte än!!!! ;P


Lady GaGa Costumes ME WANT!!!



Lady Gaga Costumes




















 





jersey shore
Micke-the situation & Snooki











Kändisarnas Maskerade Halloween Kläder




Lindsay Lohan




gwen stefani






Heidi & Spencer



Beyonce knowles




Britney spears



the hills lauren

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart har du hittat alla kostymer? på vilken sida menar jag?:)

2010-10-12 @ 15:16:55
URL: http://jjoohhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

De flesta halloween kläderna hitta jag när ja Googla på nätet speciellt på amerikanska sidor =)

// Sabrina

2010-10-12 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0