* En kylig & mörk morgon *

Gomorron alla höns!!
Idag har jag vaknat skiit tidigt, gick upp kl 05.00 imorse.
Sov hos killen inatt , blir o vakna tidigt då eftersom han åker till jobbet tidigt,
Då va de bra mörkt ute, ska tvätta kläder kl 09.00. Har absolut inge rent nu..
Sitter och försöker luska ut hur man fixar headern på bloggen , ska göra min blogg fin nu måste de!!
Så alla mina läsaren får en trevligare syn *L*
Syrran kom nyligen över till mig men sin Chiuaua , o nu liigger dom o sover ..
De är inte många som e pigga den här tiden.
Jag har fått massa fina prylar av min mamma som ligger nere i källaren , ska ner o hämta upp allt sen o sätta igång o snygga till min lägenhet lite.
Nu måste ja verkligen in i duschen innan ja somnar ee seeg som bara den ....
Peace ta hand om er ! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej snygging



du är så vacker



kram

2010-10-06 @ 10:09:34
URL: http://www.infinitysphynx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0