! I LOVE SHOES !


All I Need to say is Olalaaaah
.... Håller på att kika igenom Nelly.se , deras skor är så GRYMT HETA!
Den som inte håller med är det något fel på för den personen har ingen smak alls !..
Vill ha dom allihoppa , funderar på ifall jag ska ta o beställa hem ett par fest skor eller ALLA!!
I dom här ser man ju garanterat ut som en Superstar , göra alla tjejer avensjuka därute..haha*
* Me Like *

THESE SHOES KILLS
!!



Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Sparkling Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Emelia SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Boel SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Jag har så sjukt många ideer när det gäller pumps&fest skor , ska F*n ta o bli sko designer !!
Är nog skit kul , men oxå mycket arbete, Like it anyway!

Fan Hörrni, snart äre en skitkall Vinter, orkaaa fyfan...
Måste se till och köpa en varm jacka vill inte bli nedkyld o dö usch ja HATAR Vinter..
Varma boots & en hoot jacka Både på utsidan o insidan , då överlever man denna vinter!

Jag tycker min Blogg ser urtrist ut , gör den inte det?
Behöver en Mer unik & Flashig!
Måste ta o fixa till den snart ,
Behöver en som e duktig på detta , ska se om ja får tag i någon J*vel som e duktig på det! *S*
Ska ut på en PowerWalk nu så ha de gööött Gott FOLK , need to burn FAT u Knoow ! MOAHAHAHA ....*
PEACE TO YA ALL HOMIES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0