101022



Längd & Ögonfärg: Jag är 169 på gränsen till 170,BlåGröna Ögon.

Dialekt : Linköpings dialekten lika fin som göteborgska!

Jobbar som : Modell

Familj: finaste och bästa mamman & pappan , 3 systrar och 2 bröder , samt 3 halv systrar.
The Big Familia!

pearcing & Tattos: Tunga,navel och överläppen , Tatto på G!

Viktigaste,personlighet eller utseende: Insidan gör utsidan vacker!

Någonting jag tycker om med mig själv: Är Omtänksam är ingen tillgjord tjej som absolut inte spelar över,Är en person man verkligen kan lita på.

Saker jag ogillar mest: Är mörkrädd,Personer som talar illa om en när de inte ens känner en,otrevliga personer,de finns nog massor me saker.

Tre saker jag vill ha varje dag: Sol,Glädje & musik.

Tre saker jag absolut inte kan göra: Skada folk,såra den/dom jag älskar och bryr mig om,testa droger.

Detta tycker jag om att göra:Shoppa,dansa,sjunga,modella,resa och umgås med vänner,familj&pojkvän.  

Detta vill jag göra just nu: Resa utomlands vill sola & bada!
Hatar mörka kalla vintern ..

Bästa känslan: Lycka & Glädje  

Värsta känslan: Ensamhet , och när man blir sårad.

Jag vill gifta mig: klart jag vill i framtiden !   

Min käraste ägodel: Datorn haha 

Något jag vill ha i present: ojoj då ska jag ha guld,cash vill ha allt Glamigt!*

Detta har jag på mig just nu: Ljusblåa jeans,rosa topp och grön kofta,Älskar att blanda färger!

En smakfull outfit för utgång : Svarta Paljett Tights,långt vitt linne, en Glansig kort jacka,massa silver smycken,stora örhängen och högklackat!

Favoritdjur: Tigrar&leoparder

Följande musikstilar tilltalar mig mest:Rapp Och R&b

Favoritlåt just nu: Akon feat Sway - Silver and gold , diggar den som F*N!

En filmer jag diggar stort: Scarface & Blood in blood out.  

Tv-program jag gillar: the hills,tyra banks show , gillar realityserie!  .

Favoritdoft: Jennifer lopez miami,Beyonce heat.

Dricker helst: Galen iii Pepsi!

Favoritgodis: Choklad & Lakris , geee mig nuuuu!!

Hit vill jag gärna åka på semester: L.A,Miami,Newyork,Thailand.

Jag tror på: Jag tror på mitt hjärta & gud!

Favoritfärg: Turkos & rosa

Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fri fågel!

Hur många barn vill du ha? vill ha många barn, helst 5 om ja orkar som min kära mor,Kul med fet släkt&familj.

Vad har du i din väska?: läppglans,legg och bank kort. Hårspray ifall nån idiot hoppar på en då blire sprayish i ögonen;)

Framtidsdrömmar: Artist & filmstjärna stå i rampljuset, designa skor och kläder, är modell nu så den drömmen slog in, vill man bli något här i livet så ge aldrig upp, Ni kan bli de ni drömmer om och minst anar.
Tro bara på er själva och ingen annan förutom gud så kmr ni långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0