TAKE A LOOL AT MY NEW SHOES!


Hoppas alla mår bra och även glada fast det fortfarande är vinter blask ute , jag mår riktigt bra fast är lite trött har städat hela min lägenhet idag oså ska man till tvätt stugan kl 18.00 o plocka en massa tvätt skojj va?
Idag var ja på stan oxå hade lite tid över till annats skoj ;) köpte skit snygga ljusrosa klackskor med bling bling från din sko. I LOVE THEM! 
Fast dom kommer inte till användning förens vår!
Vill ju inte förstöra dom :P
Plus att jag köpte en svinborste de kanske inte är så trevligt ord men den eee sviiin bra !
Den ger nämligen ökad glans och är jätte bra för den som har hårförlängning den är som sagt mycket snäll mot håret och sliter inte på det som vissa andra borstar kan göra.
Hela min kropp e avdomnad just nu .. det e nog pgr av gårdagens hårda träningspass!!
Mina vader , rygg & armar gör dö ont.....
JA vet att mitt bloggande inte har varit så aktivt den senaste tiden , va ska man säga bussy women! men nu ska ja se till o hålla de igång igen de kan ni ge fan på ;D



BLING BLING ALL IN YOUR FACE






KISS & HUG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0