Mitt egna lilla mästerverk , Tubklännning !

OOooops ... för er som inte visste så går jag på en klädsömnads kurs verkligen jätte skoj ,
Jag håller presic på med en klänning som strax e klar , för skön himmel blå färg !
Speciellt när man ser den i verkligenheten .
Eftersom den snart är klar så börjar jag fundera på vad jag ska sy härnäst , blir nog antingen ett linne med öppen rygg eller en fräck bikini ?
Eftersom jag har svårt att bestämma mig så får de nog bli båda .



Kanske ser lite lustigt ut på bilden haha men den är ännu inte klar än , det är mudden vi ser längst ner där de är ett helt annat lite genomskinligt tyg påsytt.
Tar fler bilder när jag har den på mig då den blivit klar !!
Jag vill fan bli designer de är skit kul och sy speciellt när man har massa egna ider på hur man vill att kläder ska se ut . GRYMT KUL ! Kanske kommer fixa en egen kollektion i framtiden , whoo knows?
Nu hörrni måste jag sortera tvätten sedan kommer en kompis hem till mig  !!
SKÖT OM ER NU SÅ SYNS VI :)

PUSS <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0