LADY GAGA TVÅ KÖNAD



Jag har hört mycket nu den senaste tiden om me här med Lady gaga att hon sägs ha båda könen ,
Och att hon till o med erkänt att hon föddes med båda ´njaa ni vet.
Och att hon själv inte visste ifall hon var man eller kvinna..
Fan stackars tjejen de skulle vara hemsk om man själv hade haft båda könen va förvirrad man skulle va.
Svårt & känna sig kvinnlig oxå...
Men om jag ska få vara ärlig själv så tror jag hon föddes med båda , bruden verkar ganska lustig i sig.
Jag älskar hennes musik asså för sköna danslåtar men bruden skrämmer mig vem e hon/han Igentligen??
Hahahhaha guud va ja skrattar inom mig själv , kanske taskigt men hela situationen e bara för kul!


På vissa bilder har den liksom fångat hennes den dära men de syns verkligen att de finns nått tokigt där nere på tjejen... Hon borde ta bort den isf om hon nu vill vara en brud !
Lady GaGa har berättat att hon gillar tjejer och att hon har haft sexuella relationer med tjejer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0