Blondiner färgar håret mörkt för karriären

Läste nått sjukt på nätet att Brunetter ser som mer seriösa och intelligenta än blondiner. Därför färgar blondiner just nu håret , för att inte bli arbetslösa.
Vad har en hårfärg med intelligent att göra?
Enligt brittisk forskning ses brunetter som 62 procent mer professionella än blondiner. Undersökningen, beställd av företaget Superdrug och utförd på 25 000 brittiska kvinnor, visade också att 38 procent av ljushåriga kvinnor tror att deras hårfärg motverkat dem i karriären. Så många som 31 procent uppgav att de färgat håret för att bli respekterade av chefen.
Saken är väl det att en brunett anses vara smartare än blondiner , de är nog mest för att en blondin anses vara en bimbo mer än va en brunett kan.
Jag tycker så här att de handlar inte om hårfärgen , utan personligheten eller hur man klär sig tex.
Det finns många brunetter som e dummare än en blondin , och tvärtom.
Inte för att jag är blond och vill försvara blondiner , jag är brunett men jag tycker de låter riktigt sjukt !
Jag tycker de är snyggare o vara brunett än blondin .
Fast de ligger mycket dåligt kring att vara blondin , då är man en dum blondin som sagt som alla säger så fort de ser en. Man är dum , blåst , lättfotad o va mer kan de va.
HAHAHA Undra vem som kan ha hittat på allt de här från början ?


brunett vs blond










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0