November Rain ..



Heeelluu alla söta !

Vilken regnig dag , kom faktist nyligen in från dessa avskyvärda väder enligt mig iaf.
Vissa kanske gillar de här vädret?? vem vet , man blir ju bara sååå deppig??
Jaa , just nu sitter ja vid min bärbara dator o ja ser ut som en blöt katt .. hela min frisyr assåå... aa säger ba de I LOOK LIKE SHIT!!!

Nu äre Lönehelg & varenda Kotte ska säkert ut ikväll och röjaa , meeeh de vill ju ja med !!
Fast just nu ser de tomt ut i min plånbok , ja har lagt ut massor pengar på att beställa massa grejer.
Så nu måste ja ta o spara mig fram till en stor summa pengar , för de ee ju bara runt 7 månader kvar till
Sommaren ee här!







Har lite brottom ska nämligen dra till en kompis men ville lämna ett nytt inlägg innan den nya kvällen slår igång!
Ta hand om eeeeer allihoppa , o va försiktiga ni alla som ska ut o yla ikväll !!

hihi pusss & Love // Sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0