huhuuu ..



Hiii !!

Sorry , missa mitt inlägg igår.. men men kan bli så , har presic duschat o fixat till mig så snart ska man dra och handla lite mat i affären . Helt tomt i mitt kylskåp!!
Nu när man e en stor tjej o bor ensam så har man ingen som passar på en , ingen klar man när man kommer hem efter man vart utomhus så som de bruka va när man bodde hemma .. lite saknar man haha .. men skönt o ha eget ändå slipper passa tider o grejer , brukar faktist ändå dra ti mammsen o käka ibland hihi .
Just nu Sitter jag med mina vänner just nu o letar desperat efter en snygg tattuering , vill ha en innan sommaren !

Finns så många snygga , de gäller o va riktigt säker bara innan man bestämer sig för en så man inte ångrar sig.
Men jag har iallafall ett par månader på mig att bestämma mig för en riktig snygging ;)

nu ska ja ut på promenadis till affären , pusssssssarr take Care !! <3 Love // Sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0