090513



Tillbaka!!
Känns som de va ett tag sen man blogga , typ 100årsen! ^^ har vart rätt seg av mig näre gäller bloggandet ,
hihi ..
Men så fåre ju va ibland , eller??
Eller iförsig så e man någ illa tvungen att hålla Bloggen upptaderad . Annars förlorar man ju besökaren!
O de vill man juu inte göra presicc .. :O
Fast i min statestik så ser de ju rätt bra ut ändå ! hihi ;P

Idag kom H&m's Club erbjudande på 20% rabbatt på all kosmetik in i brevlådan .
Så idag tänkte jag åka upp & kolla om man hittar nått !! Wiiiiiee haha ,
KulKul!!
Njaaa vädret ee trist .. lite gråmulet men inge regn har de kommit än iaf, får göra dagen så bra som de bara går !!

ÅÅh vet ni vad , nått som ja verkligen behöver sätta igång me aatt göra !
TRÄNAAA !!
Va asss längeseen ja träna & höll igång ... måste börja igen !
De tråkiga ee att där ja tränar har min kille slutat tränaa och börjat på ett annat ställe .. de va så bra när ja hade sällskap , så nu vill man bara inte gå dit , blääää... e bunden på ett 1årskort... fan ska man göra nu??
Är nog tvungen att börja slita mig loss och gå o träna själv , man måste ju ändå tänka på sig själv för de ee ju ingen annan som gör de åt en!

En annan sak som stör mig otroligt mycket är att varje gång man försöker spara ut sina naglar så ska alltid nån av de gå av!!?? Mina har blivit jättee snyggt långa & vackra , Igår hände de som absolut inte fick hända, ja skala äpplen och råka skära av nageln!!! :O då va ja tvungen att fila ner resten av naglarna... de ee skit svårt me att spara ut sina naglar.. får vänta as länge , sedan ska de brytas av .... kan lika gärna köpa lösnaglar ju , om de ska vara såå svårt.

Nee nu äre dags att lyfta på häcken !
Blir Dusch , Fix & Sen STAN !!

PUSSSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0