090506



Heej !!
Hur mår nii idag !! idag mår jag bra , men har ont i huvudet som bara den.... snacka om störande??
Idag var jag , syrran & en kompis i Marieberg , Satt i över 1 timme och vänta på att en polare skulle bli klar me sin makeup som hon fixa hos en makeup artist.. as jobbig väntetid!
Imrn äre dags !! My Makeoveeer is coming up ;P
haha ^^ ska bli blondiiin hos frissan , så ikväll blie vård till håret av en as bra hårinpackning som jag köpte för 2 dagar sen.
Ska sova med det !! bäst innan blekningen sätt igång ... höhöö ^^

Registrera mig nyss på cubus hemsida, såg att man får 20% rabbatt på ett valfritt plagg inte mkt men ändå :P
Weell , kommer tillbax imrn !!
I helgen hoppas ja på att köpa en ny mobil !!
Dö längtaar ; <3

Peace & Love ; take care =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0