090505


Jaaaaaaaaaaa Äntligen har jag fått svar från Klädsömnads kursen!
Den startar i höst , e grymt glad att jag kom in på den ! Fanns endast 8 platser.
Ska bli så kul att lära sig att sy kläder , vill designa mina egna kläder hemma haha ^^
Ha sånt som ingen annan har på sig!! hahaha ^^ wiieee as nice ,
På torsdag har man tid i frissan då blire blondering , vill helst ha de gjort nu innan juni.
För man får ju gå dit en gång till sen , eftersom d blir så gult & orange först.
Andra gången blire som finast!
Alldeles Blont & fint :) Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ..... :P

Och imorgon äre onsdag , då ska jag & killen till Villa strömpis & Käka .
Hotel Kan Chung är temat . Ska bli trevliiiigt =)


 
Promo

 Dom här klänningarna ska jag sy direkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0