Nu smälter snön & solen kickar fram =)

Yesss ! Äntligen =D
Nu smälter det , guuud nu har ja banne mig fått vårkänslor ! Det är Urhärligt !!! Wieeee =D
Idag ska jag ta en sväng till stan och kolla ut lite hårfärger.
Ska bli blond till sommaren så jag får nog börja bleka håret redan nu.
Det tar ju sin lilla tid innan det hunnit bli ljust i hela håret, Först blir det orange och gult typ , sen får man hålla på med silver shampo vilket jag redan har här hemma.
Men idag blir det några bleknings paket att lägga undan som man sedan ska ha i håret nu i juni.
Är ju så mörk nu , min riktiga hårfärg har hunnit växa ut en bit nu.
Va skönt med sommar snart ! eller va säger nii?? de är väl ingen som e så förtjust i höst & vinter :P
Hahaha * Bye bye Snoow , and Hellooo sunnyyy !

Peace And Love ; Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte inne me blont hår !!!



brunt är inne i år också, kolla bara fergi, hon har blivit brunett. as snyggt. du passar i brunt

2009-03-18 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0