La Familia *


Ën kväll där familjen e samlade , Syrran och hennes två barn är på väg hem till oss med 17.45 tåget från linköping.
Brorsan kom i förrgår och lär nog stanna ett tag , Ska dra mig till träningen kl 16.00 , lär nog träna till halv sju åtminstånde eftersom de stänger sju.

Sen blire att dra mig hemåt och ha lite kram kalas med gullungarna , hiihi finns inte sötare barn !
Eller jo , förutom min lilla knubbiga lillebror , *ler*

Ikväll blire lugnt , :/ fyfan jag som ville partajja !! fast har ju inte cash så de räcker till , attans!
Får pengar igen den 19 , längtar !! ska lägga undan pengar till vårkläder & Skor =)

Måste börja spara pengar till möbler oxå , vikigt ! jag är noga me att de ska va nya fräscha möbler, allt i mitt nuvarande rum ska uuuut !!! bara ruckel där inne typ haha , fast har de rätt så tjej fint rum ändå :) :P

Okeej åter igen till fredag kväll ! jaa , ikväll ska jag umgås me familjen & killen . Men imrrn hade store syrran planer på att vi ska dra ut , men självklaart syrran kan vi de ! =) Urkul ! varför inte mena jag på ;)

Nu när man tittar ut från fönstret hade man gärna velat ha lite sol åtminstonde , e ju gråvit tråkig himmel =/
Ikväll har ja bara lust o dra ut bland the night lights på krogarna i stan , Kul d skulle vara !!!

Nä nu hörni så ska ja förberedda mig inför min Bodywoork , ska sätta kroppen på hög träning , fixa figuren nii vet ;)

TREVLIG HELG !!

Kiss&Hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0