härligt härligt !


Allt braa? =) ja mår toppen , har bara lite ryggont :( tog nyss värktablett , borde nog börja verka snart.
Idag är de verkligen ett toppen väder !! Solen skinner och snön smälter bort steg för steg , haha äre inte härligt????! =D
hallå ja menar , sommaren e snart här! Underbart =)

Idag ska jag ta en promenad till stan med ett par vänner . Blir att kicka in i affärerna och sen sitta ute vid örebro slottet och ta en cola och snacka i solen. Ska handla ett par saker oxå , blir att handla mig ett parhårfärger eftersom de inte blev av igår :P och svartnagellack ska jag oxå köpa med mig.
Börja fundera om de e lika bra att färga håret hemma istället för frisören , eftersom de nog blir samma resultat eftersom jag e mörk nu. Kanske kan slänga i några ljusa slingor sen se hur d blir.
De lär så klart bli skit fult , men får ljusa upp de lite ett par gånger tills de satt sig.
Skönt när man snart kan börja dra ut & bada och när man kan börja va ute mer än va man varit när vintern va inne.
Men fyfan va ont i ryggen ja har asså , orkar knappt sitta ner här o skriva :O hmmm..... :(
ska ta o resamig upp nu o röra på mig liite , börjar bli så stel i kroppen.
Har inte sovit på flera dagar, uussch.. men ut me er idag de e fint väder !!
*ler*
Pussssssssss & Loooveeee ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0