Happy Winner !!



Ooooh Yeeaaah  
!! Ni anar inte , haha igår fick jag ett samtal om att jag hade vunnit Vip till Strömpis Gudiegala .
Jätte roligt !! Fyra stycken vann och jag va en av dom hihiii * tur man har !!
Alla vinnaren fick ta med sig en varsin person då blir det min pojkvänn som hänger på =)

Imrn blir min outfit en vit klänning med orm mönster i guld & guld skor i strass.


  •  hämtning med limousin.
  • mingelbuffé.
  • dessert.
  • ett presentkort på 150kr.
  • en störtskön underhållning.
  • och framförallt på en fest utan dess like.

  • 19:00. Mingel med fördryck.

    20:00. Mingelbuffé m. dessert.

    20:45. Galan börjar.

    23:00 Eftersläpp & festen börjar.


    Tomorrow is my big Party Time !!

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0