090326


Halluuuu !!
Försökte presic göra våfflor men igår va de våffel dagen fast ja fixa lite me de idag , haha knas !
Blev helt förstörda ! de blev typ grötigt först sedan dom blev knappriga , inte alls goda !! :O haha mamma gör bäst ! (A)
Har fixat mig & allt , väntar nu bara på att min söta älskling ska sluta sitt jobb och hämta upp mig, Vi ska dra på stan en sväng. Ska förbi city akademin han & jag och kolla upp lite med utbildningar och kurser. Sedan ner till njoy de gymmet ja tränar på asså , måste försöka frysa gymkortet en period. ska se om de går , hoppas ! Sedan ska jag till cubus.
Där har dom 25% rea på maybellines smink , ska köpa mig svart nagel lack.
De verkar vara så trendigt & populärt me svarta naglar , * Fast de e alltid snyggast om man då har långa naglar ;)

Rätt så bra väder idag , solen skiner lite grann , ska bli skönt och komma ut.
Orkar ej sitta hemma , nu ska jag börja att byta om , undra va man ska ha på sig idag???
Kanske kan vara snyggt me solglasögon , brun skinn jacka , bruna mocka stövlar & jeans , ??
njaa , funderar på att ha på mig de idag =)

Take care , Ciaooooo!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0