090316

Tjosaan !!
Håller typ på att slummra till snart , hihii.. känner mig as trött!
Håller på att kicka igenom Nelly kläder , dom har så sjukt snygga kläder på deras hemsida.
Gillar stilen på allt dom har där , verkligen !
Men blir nog till att vänta lite till innan man börjar beställa, Kommer komma in så mycket  nytt nu till sköna våren.

Idag har jag bara varit hemma, har inte orkat ta mig ut idag.
Inte så värst fint väder är det , men inte heller så kallt.
Kanske Ska ta en sväng här runt området där jag bor om en stund.
Syrrans lilla flicka är här hon heter vanessa och är 4 år.
Jätte vacker liten blondin är hon!! hehe
Hon ska vara hos oss till på söndag, sen kommer min syster ja hennes mamma allså och hämtar henne igen.

Hehe yess time to move , ska ut o ta en nypa luft nuu !! *KissKIss* TAke Care !

Skit SNygg Klänning från Nelly.se Vill HA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0