090313


Hallooj!
Nu är man här igen , hihi * ska strax börja packa . Åker bort ikväll till Linköping.
Men en sak som gjort mig så förbannad är att endel vänner visar sig bara så jävla falska...
Har varit med om de så många gånger nu är så trött på sånt folk som bara utnyttjar ens snällhet.
Antingen går dom och snackar skit bakom ryggen på en av ingenting?? Finns de inge vettigare att göra!!!?
Okej man behöver inte ha gjort ett skit, men sen kommer någon och talar om för en att den andra snackat skit om en.
Snacka om att man blir knäpp ! Tycker man illa om någon och går och snackar skit om den så kan man lika gärna bryta vänskapen istället för att va en höna som bara babblar runt.

Många gånger har ja råkat ut för att bli lurad , ja lurad! av så kallade vänner , iallafall vissa , Ussch...
En gång låna jag ut 200 kr till en kompis som kom från sthlm, hon sov över hos mig.
Jag gick hem till mig kille ett tag sen kom hem igen då hade hon dragit till tågstationen och åkt hem utan att ens ge tillbaka mina pengar som det var sagt :S man blir ju hysterisk!! Sen smsa jag henne , och hon skulle gå och sätta in pengarna åt mig , men de gick flera dagar o ja har inte fått nåt. Sen så säger hon att hon satt in dom , men när jag kollar på banken så fanns de inga insättningar. Ja ba What a fuck!!!
ja ni anar inte kossan försökte blåsa miG!! vilket urskitig stil!
Sist men inte minst smsa hon du är den mest patitiska människan på hela jorden och att hon utnyttja mig!
Mitt sista ord är , Lita inte på någon !
Det gör inte jag iallafall, eller man tror att folk e så snälla när dom väl visar sig så.Men efter ett tag eller bakom ryggen så vill många av dom en illa, de tror man aldrig! Och de kan bero på avensjuka från deras sida.

Just nu har jag många vänner , men har oxå sagt byebye till många andra av dom, Hatar falska egoister!
Så som man vill bli behandlad själv , så ska man behandla andra . De ska vara rättvist inte orättvist.

Kraam på eer alla ni rara och snälla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötis!:D

2009-03-13 @ 18:49:00
URL: http://lovemakestheworldgoround.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla görrru !! // svesnka motståndsrörelsen !!

2009-04-30 @ 00:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0