090312


T
jena på er !!
Nu har jag vilat ut mig, känns skönt!
Vakna vid 04.30 imorse och kunde inte sova =/ jobbigt !!
Gick och la mig igen vid 8 tiden och log och drog ett tag är härligt när man e så pass trött! ^^
Har nyss betalat in mina fakturer på datan , snart ska jag ta och fixa lite och äta.
Tänkte dra mig till stan med en kompis idag. Ska inte shoppa eller nåt tänkte bara komma ut ett tag.
Måste spara semester & Kläd pengar till sommaren som är på väg !

Killen ville åka på semester me mig till hans hemland som är i libanon.
Han Ska åka tid en vecka före mig med sin familj , sen ska jag komma en vecka senare. Men fyfan jag e ju skraj för att flyga!! har inte flygit flygplan utomlands sen jag var 7 !! :O  men då flög ja åtminstonde inte själv som tur va , vet inte om jag vågar ... hmm * måste prata med han . Aldriig att ja sätter mig på flyget ner dit helt ensam , hell nooo!!
hahaha , så är det bara !
Men jag längtar , för där e de så varmt har jag hört , lär bli solbränd på en gång !! yeeeeeyyy , i svergie så kan man inte alltid lita på vädret , antingen e de regnigt eller varmt men blåsigt, hoppas sommar 2009 blir en suucce , Nu har vi alla stått ut med vintern, vi är värda att ha Det Soligt & sköönt nu !

Snart när det är vår då ska jag köpa mig ett par stycken snygga Bikini ^^ måste se till att ha mkt pengar som ja ska köpa kläder för så jag kan shoppa rejält så man har massa snyggt att ha på semestern! =D


Imorgon kväll ska jag åka till linköping med mamma och min kille , sen kommer jag hem igen på lördag kväll ,
Ska fixa några ärenden ;D

I Be Back !!

Kisss & Loove // Sabrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0