090312


Älskade sol äntligen kickar du fram ! Blir så glaad helt plötsligt, va mycket solen kan göra <3 Loove u sunnyy !
Nu var det dags igen , bröjar tänka riktigt långt nu.
Jaa va var de jag ska göra , jo justde ! Måste börja läsa i körkorts boken. Vill helst ha körkort nu till vintern.
Så varför inte sätta igång och läsa nu!? Börjar bli gammal  HAhahah *
Blir 21 år den 21 december. Killen ska skaffa fram sin körkorts bok , så jag slipper köpa en , dom är inte så billiga.
Han har haft sitt körkort nu i 1 år snart. Ååååh vill oxåå ha !!! ne nu ska ja sätta igång o tjata lite på han*ler*
Han har nämligen lånat ut boken till sin granne, Men hallåå jag då??? Du ska få den säger han och ler , jag ska ta tillbaka den av han. Okeej tack älskling säger jag ! aa men hur länge har ja väntat nu !!?? I flera månadaer , aaaw ..
Killar killar... Hahaha , Ähh ja klarar mig , kan gå och ringa på själv snart och fråga efter den,hehehhee *
Får väl den i vinter om ja ska vänta på att han ska ta tbx den  , ^^ Gaaaaah ! :P

Tar ju tid att lära in sig allting , känns rimligt att börja sätta igång nu o läsa ,
De är nu livet börjar !!! ^^

Peace & Lovee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0