090310

Parfymer är det bästa jag vet , så fort jag har pengar så äre raka vägen till kicks , oftast där jag köper alla mina parfymer,hihi =) Det är viktigt att dofta gott!! Jag har tusentals med olika parfymer , Bla britney fantasy , Paris hilton,gucci och dolce&gabbana mfl.
Victoria & davin becham har en varsin parfym som heter Beckham Intimately .
När jag var och köpte en sådan parfym så passa jag på att köpa en åt killen i födelsedags present ;)
Dom båda dofterna påminner om varandra bara att victorias e lite mer söt i doften och davids är mer maskulin men ändå ganska mys söt ändå , För underbar doft!! Lust och käka upp killen när han bär på doften ; Grrrrrrrrr hahaha !!




Beckham Intimately Night för både honom och henne. En modern, sensuell och kryddig doft.

 Jag Köpte hela setet för ca 2 månader sen , älskar det! snygg sminkväska samt bodylotion , duschgel och 50ml parfym ! <3

Sångerskan Mariah Carey har noter av marshmallow, tahitisk tiarablomma, gardeniablad och marockansk rökelse , har funnits ute ett tag men är jätte goood !! love it <3

Glow är en frisk, blommig doft med toner av citrus och mkuka blommor som rosor och jasmin. Glow After Dark är karismatisk och sensuell och lockar fram discostjärnan i dig med hjälp av passionsfrukt, pion och rosa mysk.


Näst på inköps listan blir :D

* Britney spears "Hidden Fantasy"
*Paris Hilton " Fairy Dust "


Doften inleds med blommiga toner av rosa pioner och apelsinblomma, för att sedan avsluta med en bubblande doft av mousserande Prosecco Accord. I hjärtat av Fairy Dust finns en bukett av Gardenia och vattenlilja - med en felfri blandning av persikonektar. Tillsammans uttrycker dessa doftnoter en lekfull kvinnlighet. Längst ner i doften finner du en blandning av krämig vanilj och myskig kashmir inlindade i en ekig doft som verkligen är kittlande. Sjukt Härlig doft !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0