090310


Hellu !
Sitter och chillar vid datorn , inge annat att göra just nu :P
Snöar så mycket ute nu !! :O inge kul alls... :/
Lager på lager , när ska de sluta!!? Känns som att de va längesen man såg solen kicka fram.
Vilket man saknar , Snyft .. !

Funderar på att dra mig till stan imorgon , kanske ska perca tungan :P vissa tycker de verkar äckligt & andra tycker de e snyggt , haha jag e en av dom ;D men ee skrajj som tusen :I kmr gör fett ont! ajjajj...
Går nog snabbt , ska till tattu studion imrn & boka upp mig på en tid.*ler*
Var inte längesen jag perca överläppen , gud de så onödigt  kasta bort 400 kr i onödan, jag plocka bort den redan efter 2 veckor då ja hade gjort den . Ångra de som tusen me tanken på vilket fult ärr de blir. Nu har de vöxt igen helt , e glad över det ! gillar absolut inte när folk e percade i ansiktet , ser barnsligt ut, i tungan syns de ju inte ändå , endast pojkvännen märker de me kyssarna* myyyysigt * hihiii .

E så jäckla sugen på att göra en tattuering , vill inte ha nått alltför stort räcker typ med ett litet hjärta , ganska sött ^^
Som representerar Personligheten på mig , e ganska omtänksam&kärleksfull ; *skratt* eller en fjäril på axeln.
De finns så mycket snyggt! Men man måste ju vara bestämd innan man sätter sig där . De ska ju sitta livet ut liksom. Vill till Maiami ink och bli tattuerad ! värsta lyx asså , de e proffs på att utföra sånt!! älskar däremot deras pogramt.Grymt Duktiga!! nu ska jag ta och fixa mig ordning lite , blir träning ikväll :D pussssss

Tattoo Collection



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0