030409



på er ! hoppas ni har de bra ,  Snart ska jag dra mig mot stan , ska till ett ställe som heter City Akademin .
Måste ta reda på vart jag ska ta min frisör&makeup artist utbildning.
Det är verkligen mitt Drömm jobb ! förutom att jag vill bli modell så klart :P
På tal om frisör & makeup utbildningen de är verkligen nåt jag ser fram emot!! aaaw va kul de ska bli !!!

Älskar att hålla på med hår och smink , tänker satsa allt för att bli proffs !! HAHA , Yeeeeaaah !!!
Och så småning om att öppna en alldeles egen salong , fyfan va grymt de skulle vara !! haha drömma får man alltid göra , nån gång kanske det uppfylls ! ååh hoppas jag hittar mig en bra utbildning nuu , önska mig lycka till!
Behöver verkligen det här ! Ska ta & leta mig fram till en bra modell agentur också , har alltid önskat mig till att bli modell, de är jag liksom , vill ha ett liv i Glamour och lyx ! En butik här i örebro stan så finns det en kläd affär som heter lace.
Där vill de ha mig som kläd modell till deras hemsida som inte e klar ännu , blev grymt glad när butiks chefen fråga mig ! kände mig totalt lyckligt lottad *ler* väntar på min första Plåtning !! Wiieee *

Det är väl en bra början på de hela eller va säger ni???? haha jaa jajjamensan !  ^^

nä nu ska jag ta & rulla mig iväg så jag inte kommer försent , så ta hand om er Kjaaamizaar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0