030609

Godmorgooon på er era höns !
Har ni sovit gott!!? Det har inte jag , jag hade värsta mardrömmarna.. 3 olika långa drömmar... usch hatar mardrömmar..
varför finns dom ens??? Först Drömde jag att jag blev kidnappad till ett hus med massa psykopater, och min uppgift var att komma ut. Lyckligt vis fann jag en kniv , och var tvungen att en efter en döda dom . Trevligt va!! nä tänkte väl det.
Och andra drömmen var att jag hade ca 5 min kvar o leva och på den tiden skulle jag gräva min egen grav och jag hade dödsångest ! fyyyy , Hemskt Hemskt var det ! Den tredje drömmen var att alla mina tänder i munnen hade lossnat, ajjajj jag såg hemsk ut ! När jag vakna var de första jag sa , Tack & lov att de var en drömm..

Det är coolt med drömmar ! känns ju som att de e på riktigt, endel gången då när jag drömmer mardrömmar så brukar jag tänka , fan är de här på riktigt eller en drömm? jag måste ha ett bevis , då så brukar jag tex slå mig själv i drömmen eller tex hoppa o ramla bara för att se om jag får ont eller inte. När jag väl kände att de inte kändes så vet jag att ja drömmer , smart va ! haha , fast de e inte alltid de går.

Har ni varit med om när man drömmer att de inte går att springa eller fly ifrån nått som jagar en?? de ee kneppigt ..
Och när man tex blir skjuten eller nånting skadar en då känns de , asså de gör ont! fattar inte varför , de e ju en drömm??

aa de e sjukt , haha * nu ska ja ta mig lite frukost! Pusssssssssssss CiaOoooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0