030509



Nu sitter man här igen och plötsligt början fundera på vad man ska göra i helgen .
Hmmm ... Jaadu i helgen vill ja ha det kul såklart !! orkar inte sitta hemma på häcken & glo på tråkiga Tv pogram,
Bläää... börjar liksom bli urtrist =/ aaaaaaw.....

Nee i helgen vill jag ut !! jaa ut ! Dansa & släppa loss hiihii *Ler*
Men i örebro finns de bara ur trista partyställen , skiit tråkiga , har tröttnat på dom .
Det bästa stället jag tyckte var frimis, men där har dom ändrat åldersgränsen som är riktat mest till äldre.
Så det finns bara få andra ställen me mindre dansgolv... Ska ja ut så ska de fan vaa värsta stället!
Måste ut i Göteborg eller stockholm ! har aldrig varit ute där. Kan ni tänka er??? aldrig liksom , och jag är nu 20 år! haha
Nää nu fasiken måste de bli av ! .. börjar ju bli gammal * S *

Jag älskar när det finns stora dansgolv , och gärna flera med olika musikstilar!
som tex rnb & hiphop, dance , och pop!  En Krog måste ju ha mkt att erbjuda på.
Örebro vakna upp!! dags att bygga en ny partykrog !! vi vill alla ut o ha kul!

Uuu know ! One life , Must enjoy It !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0