030509



Nu har jag tröttnat på att de sänder Tila tequila , lägg ner nu va !! Har dom inget annat nytt o sända , nått som e bra att titta på iallafall. Mtv Sänder ju repris på Tila tequila Mån - Tors . Åååh palla!

Vem har lust att kolla på en patetisk brud som leker och dejtar alla killar & brudar ??
Allt handlar ju bara om sex i pogramet , :S makalöst !
Hon ligger o strular me alla och allt,I säsong 1 så valde hon en kille  , efter det så kom säsong 2 då valde hon en blondin som dissa henne framför ögonen , haha ååå de va så jävla kul o se , de va rätt åt henne. Ja hon lekte ju me alla , haha hur sjuka människor finns de igentligen *garv* släng dig i väggen tila du är helt ute.
Desutom är hon ju inte ens vacker , hon e ju så billig så man knappt lägger märke till henne.
Nåt som jag hatar är patetiska billiga korkade brudar , killar känner bara att såna tjejer duger till en sak.
GROW UP AND BE A WOMEN !!  En player är man i 15 årsåldern. hahahahah...

Nåt som jag älskar däremot är Pogramet americas best dance crew , Jag Diggar verkligen det pogramet!
Hur bra är dom inte igentligen , haha dom e så jävla bra¨på att dansa !! yeeeeeeyyyy :D:D
Önska dom hade en sån dansstudio här i örebro som man kunde lära sig den typ av dansen!
skulle börja direkt !!! haha =) men e ju redan ett proffs på att dansa ,  inte för o skryta men ja och mina tjejer tar sönder dansgolvet när vi kmr makar alla sig undan , OoooOooh Yeeess ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

haha sant vi e grymmast ute på dansgolven;)

2009-03-05 @ 18:13:33
URL: http://lovemakestheworldgoround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0