030209


Sommar sommar jag vill ha sommar nu!!!
Om mindre än 3 månder är det sommar & sol ! gud så härligt , känslan bara av att veta att de e  grönt &skönt ute och speciellt varmt och asa underbart !! wiiee , tänker sola as mycket , vill bli riktigt brun , varje morgon då jag vaknar upp så tänker jag gå ut me mina flippflopps & ta med en filt och lägga mig på, Vill ha en sommar härlig brun fin hy.
Bäst & passa sig lite i sommar för solen , är ju mycket att tänka på så man inte bränner sönder hyn , har lärt mig att man inte ska andvända sololja , det gör att hyn nästan friteras av solen , är bäst att andvända en vanlig bra solkräm om man vill bevara kroppen samtidigt. I juni månad ska jag köpa 3-5 flaskor med solkrämer ! Och av de bästa , spelar ingen roll va de får kosta måste va de bästa ! ! ! haha ...
Det är väl ingen som vill ha en skrynklig hud , som ser ut som korvskinn , uuuuuuh skrämmer mig !!! va rädda om er , en kropp vi ska ha livet ut e nog bäst o vårda , annars får vi leva me att skrämma folk !! *skratt* Ett annat bra knepp e att göra sun tanning , görs av spray finns salonger som e duktiga på sånt. Både Snyggt & ofarligt :D haha *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0