Makalöst !



Åååh varför , är Förbannad!
Igår blev min pojkväns cyckel stulen mitt på stan , jag låna den upp på stan, hade låst den & allt !
Hade vart & shoppat i typ 2 timmar , sedan skulle man ju åka hem då var den inte där!
Någon Jävel hade tagit sönder låset , varför ska folk hålla på och förstöra för andra???
Hatar sånt , dom kan inte ens tänka sig själva hur de skulle kännas ifall någon hade gjort så mot dom.
Själviska Personer e nått som stör mig enormt mycket , eftersom jag själv är så omtänksam.

Nästa söndag åker min kille till libanon , kommer sakna han jätte mycket!!!
Känns tråkigt & tomt :( fast han e bara borta 2 veckor ... de går rätt så fort.

Idag köpte jag vita klackskor på Din sko , skiit fina!
Imorn får jag min nya mobil sony ericsson med 5 megapixel ska lägga upp massa nya bilder då!

Nu ska jag skölja av hårinpackningen i mitt hår , har suttit med de ett bra tag nu .
Ha en bra kväll , pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0