090622



Shululu!
Var ett tag sen man blogga , har vart så upptagen med en massa..
Igår kväll åkte min älskling iväg till libanon , blir borta 1 månad!
Saknar han redan , fick flera tårar igår både på dagen&natten.
Idag känns mitt ansikte rätt svullet o e typ röd under ögonen.
Soligt äre idag ! vilket känns något bra , ska bli upp till 20 grader varmt.
Min pojkvänn berätta att de är 30 grader varmt hos dom , vill oxå dit !!
Idag ska jag på stan med kompisar , har lagt undan skit snygga högklackade skor på Scorett för 750kr:-.
Men dom e bara sååååå snygga ! ni ska se ;)

Imrn vill jag bada i gustavsvik , får se om ja får nån som hänger på!
Tänkte typ sola hela dagen låång o bara bada o slappa.

Min systers dotter vanessa har vart hos mig ett par dagar nu , men idag ska hon hem.
Hon är riktigt söt ! pratar 24/7 hahhaa

Ha en riktig Skön måndag med er !!!
Puss & Kram // sabrina


Min Systers barn , Romeo & vanessa ! vackra namn vaa *ler*





Vanessa , Lilla ängeln !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0