090604



Heej!

Måste säga att jag är helt slut asså .. fyfan va stressigt de va på mitt extra jobb så kallat , de va inte alls som ja hade tänkt mig. Absolut inte!!
Men nu är jag iallafall hemma sköööönt !!!!
Var på marknaden när jag hade slutat , hitta jätte söta tubtoppar för bara 10:-kr styck inte illa alls ! Haha .
Och några snygga kjolar & toppar från bikbok ^^

Roligt att handla på rea haha , inte för att ja e fattig men man får ju så mycket mer för pengarna.
Fast endel e skräp! man måste verkligen rota sig fram för att hitta nått snyggt i all trängsel som det var.

Vädret har verkligen vart helt kass idag oxåå , otroligt va seeeg man blir!
Stackars alla studenter imrn , ska bli dåligt väder imrn med ;/
Hmmmm ... lider me er !!

Ska sätta mig framför tvn nu ! ha de gott ; pusssss<3

// Sabrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0