090603



Hallojsan !
Mår ni bra ? jag mår toppen , var på stan idag gick runt med en kompis och kika in i butiker.
Har varit jätte dåligt väder , regnat hela dagen typ !! ussch ... vart jätte blött inge roligt alls..
Men så dök de upp nått som gjorde mig på topp humör!
Var inne på Lace klädbutik som ligger i järntorget örebro , Blev erbjuden att jobba där!!
Hahah sjukt kul , ska tjäna ihop lite extra imorgon 13.00 som jag då börjar.
Hinner gå en stund på marknaden innan , tur det!
Ska jobba från 13.00 till 22.00.
Behöver Money Money!! Otroligt bra fyfan :D
Fast de e rätt  många timmar men imorgon kommer de ändå bli sämsta vädret , så lika bra att ha nått att göra *ler*

Ååå i helgen ska jag äntligen fååå mobil , äre sagt iaf ! haha
Längtar , har inte kunnat publicera bilder här elle nått på ett tag.
Ska bli skönt att sluta andvända min fuula gammla nokia , hatar den !

Well Well , ska dra in o duscha nu !
Ta hand om er =) Kraaamisss!!

Sabrina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0