Måndaag !

Jag och mina polaren vakna för en stund sen , satt uppe länge igår och kolla på film .
Igår sken solen guud så skönt de va , blev ju så glad bara ! :D

Gud vad jag längtar till sommaren ! Tänker ta en sväng på stan och kolla lite mode kläder med vänner =)

Men fa*n är så arg ! igår slarva jag bort min mobil sony ericsson en ny , ååh vilken otur man har !

Nu får ja nöja mig en så länge med en gammal nokia som knappt har nåt att erbjuda blää....

Varken kamera eller nåt har den, snyft ..

Snart har jag min nya mobil ska köpa en ny om några dagar, då kommer de massa nytagna bilder till min blogg ur min vardag :) 

Nu måste jag sluta  ska ta en sväng in i duschen , sen är det fix&trix och dra ut på stan !

Ta hand om er , Ciao !


Kommentarer
Postat av: Angelica

snygg telefon. hoppas du får tag i en ny sådan

2009-02-19 @ 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0