Kändisar * Makeup gör skillnad ^^

Har ni nån gång varit nyfikna på hur kändisar ser ut utan smink , jag hade as trist en gång visste inge alls att göra , så ja börja googla utav ingenting , men ja måste ju sägaa herreguuuuuuuuud va smiink gör mycket !!! :O:O
Tjejjer vi andvänder smink osv för att förbättra utseendet , men ni killar haha jaa man kan ju verkligen fatta nu vem som e naturliga :P

men whatever !! själv så ÄLSKAAAAAAAAAAR JAG MAKEUP ! BÅDE COOLT & SNYYGGT !

Själv samlar jag på ögonskugger , läppstifft & läppglans i alla fräcka färger !

När jag fick se dessa bilder så kände jag knappt igen dom , hahaha , gaash !



Let's Get Natural Girlssssss :D:D ^^



Jennifer



Tyra Banks ,


Jessica Simpson ,



Rihanna



Beyonce




Brittan

Kommentarer
Postat av: Maria

Heey babe! söt blogg! haha youtube..ja du går in på youtube väljer en låt..sen på höger sida står det "bädda in" kopiera den adressen sen går du in på bloggen trycker på rutan html kod..klistar in sen sparar klart!:D

Puss!

2009-02-26 @ 16:57:18
URL: http://lovemakestheworldgoround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0