Det Närmar sig ! wiiee :D:D



GoodMorgon på er  !!!
hoppas ni alla har de bra :) jag mår fint , sitter och surfar runt lite , har typ inge alls för mig att göra, Hiihi.
Nu är det bara 4 månader kvar tills sommaren är här i sverige , guud så härligt !
Man dö längtar liksom ! =D

Väntar bara tills affärerna på stan börjar sälja ut alla snygga Bikiniis , ;)
I sommar har jag en hel lång lista på vad jag vill göra haha , kunde inte låta bli att skriva upp det på ett papper :P

ni kanske e nyfikna på att veta ?? aah okej tänkte väl det ;D haha



1. Åka till Liseberg , för det är en plats jag måste åka till varje sommar =D

2. Utomlands med killen & Bekanta , har inte bestämt ännu vart de blir .

3. Dra till Linköping , har syskon o pappa där e från den staden från början.

4. Kryssning , tycker det är så jäckla mysigt !

5. Åka till Kolmården & träffa alla söta djur.

6. Värsta shopping turen i stockholm , kommer bli en hel del hehe.

7. Bada&Sola

8. Sköna party kvällar

9. Slå upp ett stort tält & tälta , hiihi


10. En hel del Grill kvällar, det är ett måste juue eller va säger ni :D

Ooojj ni anar inte hur mkt det verkligen är man vill göra haha  , men de va lite av min lista =)

nu börjar min mage kurra , e sugen på frukost ska dra mig från datan nu hiihi , känns som man fastnar vid dator när man väl sätter igång , *ler*

Ta hand om er ! Pusss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0