BodyWork !!! **


Sitter o slänger i mig godis nu  , äre en bra ide innan träningen ??  nee elle hur , visst är jag dum haha , ääh strunt samma , va så jäckla sugen så kunde inte låta bli, ikväll blire kick boxning på gymmet , spelar skit bra musik, men ibland känner man sig så ful när man ser sig själv boxas , vill inte ens se mig i spegeln , mupp va ! * s * , ska fråga i receptionen om dom kan lägga ner speglarna ett tag tills jag dragit därifrån , hahaha ,  måste sätta igång me formen är snart sommar , då kommer ja ju knappast dra på träningen haha , nu när de e kyla så finns de knappt nått att göra ute så då har man gott om tid att träna , måste sätta igång mixern me vitaminer osånt , e skönt att hålla igång =)

imorgon är det fredag , måste planera att göra nått kul !


pusssssssssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0