SO PINK !





Tjululuuuuuuuuu! <3

G
lada idag? hoppas de iallafall !! =) igår talade ja ju om att jag hade köpt en rosa Digital kamera.
Har desutom en rosa mobil , e fett galen e rosa !
Funderar på om ja skulle måla om mina sovrums väggar till rosa?? inte illa väl? haha ..
Imorgon ska jag dra på stan & köpa en Stor Planch med Playboy kaninen den i rosa *ler*


Min Älskling som jag älskar att fotografera med ! <3
Samsung ES60 med 12 megapixel .







Min Mobil Sony Ericsson W595 Rosa






Något som jag verkligen måste skaffa mig är rosa klackskor !!
De e nog de som verkligen fattas !! Måste hitta mig något snyggt  , ska nog beställa mig ett par.


















Ha de bra me er , ska träffa vänner nu =) puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0