MY STUFF ! =)

Heeej alla härliga människor !!

Sorry att ja inte upptaderat min blogg på 2 dagar nu men har varit lite upptagen o bortrest .
Har nyligen köpt en ny Digital kamera , den är bara såååååååååååå rosa !!
Idag vill jag nämligen dela med mig lite av mina fina god saker som ja hoppas ni ska njuta av att titta på lite *ler*


 

Här e en av mina bästa favorit dofter , After Five Från Elisabeth arden.
En Drömm liknande doft !!! Doftar ganska vuxet , Rekomenderar
!



Victoria beckham : intimetley


Jag Dör För den hääär parfymen , älskar den !!
Jennifer Lopez : Maiami <3




Den taste Parfymen av dom alla , BubbelGum Liknande doft
Från Skandal drottningen Paris Hilton .
De bara osar Ungdom !!




P.H SminkVäska




Mitt Stökiga Skåp me lite av allt i





Handväskor : Dom två svarta längst ut e ifrån Gina tricot.
Den dyrbara med Guld e Elisabeths Ardens Märke. SNygga va!!





Lipgloss : Elisabeth Arden Silver&Gold * Föööööööör Glamigt !!








Mitt Sovrums Fönster =)








Who Want's a Banana Drink??




MY DIVA BAG



Och slutligen dagens inköp ett par örhängen från Cubus 129Kr:-
Diamanterna Gnistrar som stjärnor !!! Ska ha dom på nyår ;)




Hoppas ni hade kul !! de hade jag hahaha pussssssssssssssssssssssssssssssssss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0