Lady gagas Crazy Outfit

Jag gillar Lady Gagas nya låt , de är en väldig skön dans låt måste jag säga men på tal om videon så e den ganska sjuk o läskig på nå sätt..
Ja kanske låter ur barnslig nu hahaha men speciellt i början när gaga dyker upp i sjukt konstig Vit monster Outfit.
Den e verkligen läskig , ser faktist ut som onda demoner .
Men den som kommit på och producerat denna Video e faktist lite cool men oxå lite skum !

När Lady Gaga dök upp i Mtv Video Music Adward 2009 hade hon en sjuk outfit som ja nästan höll spy av!
Den röda som hon hade över hela ansiktet , liknande köttig blod.
Man får vara redo innan gaga dyker upp hon kan komma me riktigt sjuka outfit o då menar ja verkligen vidrigt Sjuka och fula !
Men endel e coola !



The meat Outfit





Lady Gaga i Fågelholk & Koppel.













Vad som händer för mig imorgon ,
Ja de får ni veta imorgon här på min blogg ! ;)

Puss & Love // Sabrina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0