Sunny Day !!



ÅÅh , Vilken skön dag det varit !
Eller iaf vädret , hur skööönt som helst =) Yesss , NU ÄR VÅREN HÄR!!
And i love iit <33 satt på balkongen i linne & shorts och sola en timme typ.
As skönt , helt stilla va vinden och solen bara värmde mot en liksom , aah det var underbart har inga andra ord :)

Var på stan vid ca 5 tiden , massa folk va det ute!
Ingen vill ju missa en sån härlig dag , imrn hörde jah att de skulle bli ännu varmare här i örebro.
Yesss , ju varmare desto bättre ;P

Hitta massa söta bikinis på cubus & hm som jag vill ha !
Den ena på cubus va huuur söt som helst , den hade regnbågens färger , haha tänkte på en regnbåge när jag såg den, sköna färger !
på hm hade dom vit bikini me rosa prickar och blått me vita prickar.
De finns fan så många vill ha allt!! *skratt*

Igår såg jag sista avsnittet av " Den rätta för linda rosing "
Och ni som kanske såg de såg väl vem hon valde oxå!??
Men guud , han hugo är bara 19 år & linda rosing är ju fan 35 år !!???
Hon dejta ju bara unga killar , varför inte ta en i sin egen ålder?
Haha , aja hon gillar väl små killar , haha .
Hennes egna dotter är 15 år.
Kanske hugo tar henne till slut haha !!

Kraaaam !!! ska fixa några saker nuu ;

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jag vet! Fast det var iförsig ett aprilskämt ;)

2009-04-01 @ 23:06:27
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0