ShjolaHopp ShjolaHejjjj !



men Go kväll !!
Döö längtaar tills mitt favoriiit pogram börjar 21.00 !
Vilket program tror ni de ee da ??? hahah , Saningens Ögonblick!!
Älskar de asså , de ee sjukt kul när de ställer en massa frågor o personen tvingas berätta saningen , annars rycker alla pengar åt skogen! De e en jävligt massa stålar man kan vinna , men så kan ju dom pinsamaste frågorna komma upp oxå så klart , o va ee mer pinsamare än att låta sig själv skämma ut sig för hela svenska folket i Tv !!??

Dö kul , eller va säger nii!!
Jaa ja skulle lätt va med i pogramet whyyy noot !!??
Bara att hålla sig till saningen , de gör man väl annars oxå ! haha , fast de ee inte alltid man vill erkänna saker o ting.
Inte om de går från allt till personliga saker . kan ju va lite obehagligt de med ; thehe...
En kväll när vi satt jag och killen och kolla på ett avsnitt av saningens ögonblick, då vände han sig mot mig å peckade.
DIG SKA VI ANMÄLA!!! Jag ba : jag??? Hahaha , Elle hur ! Gör de du , anmäl mig vettja ;) Skulle vara kul och anmäla in min kille ist , haha , sooft de skulle va o veta alla hemligheter om han ! tänk om kunna köpa en sån där lögnertektor.
Kan man köpa såna nånstans????? Hahaha om de finns o köpa , så köper ja en sådan på en gång !!!
Utan tvekan !!!


 
Skulle Ni ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0