Take me To The Paradise







D
ra mig baklänges, sitter här hemma och de är alldeles gråmulet ute .
Brorsan spelar xbox i högsta volym ifrån sitt rum med sin polare . ORkaaaaaaaa!!
Kan ni gissa vart ja vill vara nu???
Utooomlands !!! vill vara på en sandstrand nu , guuuud så härligt vill dit nu.
Antingen spanien eller grekland helst vill jag till miami de ee så vackert där!!! när man ser på film & bilder ååh min drömm semester, eller på tal om hawaii ! asså blåå himmel & hav , med de vackraste växter & blommor.
Vad tråkiig sverige är , hela norden e samma.
Om ja bara lutar mig bakåt nu så kan ja lugnt börja fantisera om en god paraply drink i handen , att bara sitta och sola på en solstol e den skönaste sandstraden & alldelses varmt och soligt med klar blå himmel & hav...
åååh ... mina drömmar bara strömmar igenom kropp&huvud.... JUST WANT IT !

Bokstavligt talat finner jag inget att göra idag , vettefan liksom , på tal om örebroo ... vafan finns de & göra här.
Är så trött på denna stad asså... ursäkta min bitterhet.
Men e lustigt trött ...

juni om mindre än 2 månader nu.
Killen ska till Libanon i juli , måste spara ihop pengar för att kunna hänga med.
Har inte tillräckligt , biljetten dit kostar ungefär 5000kr. Sen ska man kunna leva & shoppa samt spendera pengar på nöjen... hur ska allt räcka ;( försöker klura ut me allt detta hela dagarna ... Vill ju diit!
Har ej handlat nya kläder än. Väntar med att man kommit in till juni månad , ska handla kläder & allt jag behöver för 2000 kr direkt. Ska börja utbilda mig till något där lönen är bra , frisör tjänar visst inte bra . Men funderar ändå på att gå en sådan utbildning , Men oxå bartender kan man jobba lite extra som finns bartender utbilding rätt så nära mig,
Kanske en sjukskötar utbildning vore något , tror jag ska börja läsa på folkhögskolan till höst.
Måste bli nått & så man kan tjäna bra pengar.
Modell vore ett nice jobb vid sidan om , försöker hitta någon bra modell agentur .


Wish i was a millionaire ^^ å bara njuuuta av liveet & ha råd me allt möjligt !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0