Such a Beautiful day!


Va
ckra & sköna Solstrålar det är ute idag !
Today ska jag åka till stan med mamsen & lillbrorsan ska klippa sig.
Och jag ska till cubus och köpa dom snyggaste vår & sommar jeansen !
Rätt slimmade & slitna vid benen , ni kanske har sett dom redan ??!
Kostar 399:-kr , idag blir dom mina ;)
Fan oxå att ja inte har min nya mobbe än :( annars hade ja naturligt vis tagit lite bilder på stan så ni hade kunnat se hur min dag sett ut :)
Imrn ska de bli myyyyysigt !! <3 Killen & jag ska på bio , sen efteråt ska vi hämta hem lite käk från Palette.
Ska snart sätta mig & sola på balkongen liite , haha som vanligt :P måste börja lite nu innan sommaren är här på riktigt!
Ska ut till elgiganten nån dag & köpa mig en mobbe med 8,1 megapixel ! den e GRYM !

Take care , I Be BAck ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0